Uwaga!

error..

OK

Potwierdzenie akcji

error..

OK Anuluj

DOŁĄCZ DO NAS
I ZARABIAJ W BRANŻY PRAWNEJ ONLINE

Nie czekaj. Dołącz już dziś!

Pozyskuj klientów i kolejnych partnerów.

Otrzymuj prowizję od każdego klienta, który zgłosił się z Twojego polecenia i skorzystał z dowolnej usługi lexnonstop.com

Zarabiaj nawet do 41% + nadprowizja!

Dołącz do programu Zaloguj się do konta partnera

Logowanie Klient/Ekspert

Skonsultuj się z prawnikiem online

Opis Twojego problemu musi zawierać przynajmniej 40 znaków.

50 prawników jest teraz gotowych aby odpowiedzieć

Odpowiedź nawet do kilku godzin

Prawo konsumenckie

Prawo konsumenckie reguluje prawa konsumenta oraz obowiązki przedsiębiorcy, zawierającego umowę z kupującym. Obejmuje takie kwestie, jak rękojmia, gwarancja i reklamacja.

Prawo konsumenckie to zbiór praw przysługujących konsumentom, zawartych w różnych aktach normatywnych, mających na celu ochronę konsumenta w gospodarce rynkowej. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy – zwrotu towaru w ciągu 14 dni. Do obowiązków przedsiębiorców należy nie tylko zwrot należności, ale i rzetelne informowanie konsumentów.Organem centralnym administracji rządowej służącym do ochrony praw konkurencji i konsumenta jest Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). To do tego organu należy kierować skargi w sytuacji naruszenia interesów konsumenckich. Prawo konsumenckie reguluje również kwestie, takie jak: rękojmia, gwarancja i reklamacja.