Uwaga!

error..

OK

Potwierdzenie akcji

error..

OK Anuluj

Logowanie Klient/Ekspert

DOŁĄCZ DO NAS
I ZARABIAJ W BRANŻY PRAWNEJ ONLINE

Nie czekaj. Dołącz już dziś!

Pozyskuj klientów i kolejnych partnerów.

Otrzymuj prowizję od każdego klienta, który zgłosił się z Twojego polecenia i skorzystał z dowolnej usługi lexnonstop.com

Zarabiaj nawet do 41% + nadprowizja!

Dołącz do programu Zaloguj się do konta partnera

Nie pamiętasz hasła?

Wprowadź swój adres e-mail lub login.

Skonsultuj się z prawnikiem online

Opis Twojego problemu musi zawierać przynajmniej 40 znaków.

50 prawników jest teraz gotowych aby odpowiedzieć

Odpowiedź nawet do 24h

Powrót do listy Ochrona konsumentów

Prawa konsumenta to zbiór praw chroniących interesy konsumenta określający zarówno prawa kupujących, jak i obowiązki sprzedających.

W dobie cyfryzacji, gdy sprzedaż towarów i usług przenosi się do Internetu, najczęstszymi problemami konsumentów są zakupy w e-sklepach u nieuczciwych sprzedawców. Problemy dotyczą zarówno reklamacji, jak i prawa rękojmi, odstąpienia od umowy czy po prostu nieotrzymania od sprzedawcy zamówionego i opłaconego towaru (np. zakupy na Allegro). Jednak problemy pojawią się nie tylko przy okazji zakupów w sieci, konsumenci na co dzień narażeni są na niezgodne z prawem działania ze strony sprzedających takie jak niewłaściwa obsługa konsumenta, wprowadzające w błąd reklamy, niezgodne z prawdą informacje na opakowaniach produktów dopuszczonych do sprzedaży. W Polsce centralnym organem administracji rządowej służącym do ochrony praw konkurencji i konsumenta (UOKIK) jest Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Zgodnie z obowiązującym prawem, UOKIK podejmuje działania w przypadku naruszenia zbiorowych interesów konsumentów. Indywidualne skargi można składać u miejskiego lub powiatowego rzecznika praw konsumenta, a także poprzez Infolinię Konsumencką.

  • Odstąpienie od umowy
  • Towar niezgodny z umową
  • Reklamacje konsumenckie
  • Rękojmia
  • Wady ukryte
  • Opinia rzeczoznawcy
  • Rzecznik Praw Konsumenta
  • Kara umowna
  • Naprawy gwarancyjne
  • Odpowiedzialność sprzedawcy
  • rzecznik praw konsumenta
  • urząd ochrony konsumenta
  • ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów
  • rzecznik praw konsumenta warszawa
  • ochrona konsumenta
  • ochrona praw konsumenta
  • rzecznik praw konsumenta kontakt
  • rzecznik praw konsumenta kraków
  • rzecznik praw konsumenta łódź
  • rzecznik praw konsumenta wrocław
  • biuro ochrony konsumenta
  • rzecznik praw konsumenta lublin
  • rzecznik praw konsumenta szczecin
  • rzecznik praw konsumenta katowice
  • rzecznik praw konsumenta kielce
  • rzecznik praw konsumenta bydgoszcz
  • rzecznik praw konsumenta toruń
  • rzecznik praw konsumenta białystok
  • rzecznik praw konsumenta gdańsk
  • urząd ochrony praw konsumenta